sobota, 12 stycznia 2013

Powracam!

Witajcie kochani czytelnicy!

Udało się Wam namówić mnie na pozostanie na tym blogu ;) Wszystkim osobom, które brały udział w ankiecie "Czy chcecie żeby Jurka została na blogu?" serdecznie dziękuję!

Co do moich notek na ten miesiąc to jeszcze nie mam planów. Może napiszę coś o serii pewnych książek, które pozwoliły mi na zapomnieniu o życiu codziennym, które porwały mnie do świata opisanego na stronach. 

Dzisiaj jednak miałam zamiar pokazać Wam trochę zdjęć i zaprosić byście jak najwięcej komentowali nasz blog ;) Wiem, że czasami długo nie piszemy, ale mamy naukę na głowie i nie zawsze nam się udaje ;(

Myślałam również coś o zmianach. Jest nowy rok i wg mnie blog powinien się trochę zmienić. Nie uważacie tak? Może jakaś inna tematyka? Coś w wyglądzie? A może coś jeszcze?
Jeśli macie jakieś propozycje  to piszcie na nasz e-mail (zakładka kontakt) 
Najlepsze propozycje odnośnie zmian będą nagradzane ;)


Zdjęcia sprzed paru tygodni. Dzisiejszych nie mam jeszcze obrobionych ;)





3 komentarze:

Dziękujemy za komentarze!