sobota, 3 listopada 2012

Jak ten czas leci..., czyli co zrobić by mieć czas wolny


Och, już jest koniec soboty... Dlaczego? Czy ten czas nie może chociaż na chwilę stanąć? Tak bardzo bym tego chciała. Mogłabym zrobić te rzeczy, na które zwykle nie mam czasu. 

Długi weekend wielkimi krokami dobiega końca i zaczyna się tradycyjny, monotonny tydzień biegania do szkoły, do domu, potem znowu do szkoły, do domu i tak w kółko. Jak już nastaje weekend to nie trwa on długo. Zwykle mamy pełno pracy domowej, więc od szkoły praktycznie nie odpoczywamy.

Powinniśmy sobie rozplanować czas na naukę, czas odpoczynku, zabawy czy też spędzania czasu z przyjaciółmi. Ja osobiście próbowałam coś takiego wprowadzić w swoje życie, ale jakoś mi nie wyszło. Jednak nie poddaje się i postanawiam spróbować ponownie, ponieważ mam zamiar spotykać się co 2-4 tygodnie z koleżankami i robić sesje i nie tylko ;) Także taki oto plan by mi się przydał.


PLAN DNIA

Plan naszego dnia może mieć różne formy zapisu. 
Możemy zapisać na jakiejś kartce, zapisać w zeszycie lub sporządzić plakat. 
Tekst możemy napisać własnoręcznie lub wydrukować.
 NAJważniejsze jednak w całym planie jest harmonia. Wiadomo, że plan może ulec zmianie bo np.: nie będzie jakiś zajęć dodatkowych itp. Musimy dokładnie rozpisać:

-ile mamy czasu wolnego
-ile poświęcamy czasu na naukę
-ile na TV, siedzenie na komputerze
-ile na ćwiczenia fizyczne

Pamiętajmy zawsze, że taki zapis czasami nie wyjdzie. Należy wtedy rozpatrzyć inny harmonogram dnia.
Wiem, że na dni robocze ciężko jest coś takiego rozpisać. Postarajmy się chociaż na weekend coś takiego sporządzić.


Możliwe, że W OGÓLE NIC TAKIEGO NAM NIE POMOŻE. Wtedy ostatecznym wyjściem jest zapisanie w kalendarzu najważniejszych zajęć pozalekcyjnych itd. Łatwiej nam będzie wtedy organizować czas ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pytanie do WAS!
1. Czy podoba się Wam notka?
2. Czy podobają się Wam tego typu posty, takie jak były ostatnio ("Zimowo...", "Jak ten czas leci...")

Bardzo D Z I Ę K U J E M Y za 750 wyświetleń i 14 O b s e r w a t o r ó w!!!

PS. Mam nadzieję, że coś z tego postu zrozumiałyście ;) i, że może którejś z Was on się przyda :D

Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Fajny post. Słuchaj, bo ty mi dałaś komentarz z pytaniem, a ja tam dałam link gdzie te pytania trzeba zadawać. Więc odpowiem ci jak zadasz na Asku. Link jest u mnie ;3

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Powinnyśmy pisać takich więcej. Post wyszedł Ci świetnie. Postarm się coś tego typu wprowadzić, ale nie wiem czy się uda. Zakażdym razem gdy próbuję tylko na samym początku do niego się stosuję, a później przestaję. Mam nadzieję że jednak się uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog , dodaje się do obserwatorów , przy okazji zapraszam : http://bombelkowy-blog.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze!