czwartek, 12 lipca 2012

Wakacyjna przerwa

Witam wszystkich! Jak widzicie pogoda czasami ładna a czasami brzydka żeby nie marnować tej ładnej pogody postanawiam nie pisać jakiś czas na blogu. Robię sobie przerwę wakacyjną. Przepraszam Was  i moje koleżanki za to ;( Od czasu do czasu wpadnę tu i ewentualnie napiszę co się wydarzyło lub coś w tym stylu. Chciałabym się jeszcze Was zapytać o wygląd bloga. Ładny? Mam nadzieję, że się podoba ;) Mam jeszcze jedno małe pytanko moglibyście podać propozycje o czym możemy pisać na blogu. Za wszystkie odpowiedzi wszystkie dziękujemy. Jeszcze raz przepraszam, ale chcę sobie zrobić małą przerwę i spędzić wakacje na dworze a nie z głową przed komputerem. Mam tylko nadzieję, że któraś z pozostałych współtwórczyń będzie coś pisać ;p Jakby ktoś miał do mnie pytanie to jestem dostępna na stronie justlife-jurka.blogspot.com.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze!