piątek, 18 maja 2012

Festyn integracyjny

Dzisiejszego dnia w naszej szkole odbył się festyn integracyjny dla klas z niepełnosprawnymi osobami. Rano przyszłyśmy do szkoły. Na pierwszej lekcji miałyśmy godzinę wychowawczą. Potem ja miałam zbiórkę na 9:00. Aga i Marysia poszły chyba jeszcze na matematykę. W sali trwały przygotowania. Oprócz mnie miały wystąpic Olga, Weronika i Kasia. Ja rozumiem Olgę, że nie umiała całego tekstu. Miała na nauczenie się ledwo kilka godzin. Całośc miała się zacząc o 9:40. Przed tym jeszcze raz zagrałam na keybordzie. Gdy nadszedł czas  festynu wszyscy zebrali się i podchodzili do poszczególnych stoisk. Przy jednym stroic kwaty. Przy drugim coś przekąsic. Przy trzecim pomalowac się. A propo malowania to ta pani świetnie tworzyła rany. Dziwnie to brzmi ale tak było. Osoba siadała i ta pani malowała mu ranę, która wyglądała jak PRAWDZIWA. Naszym ulubionym stoiskiem było stoisko ''myślenia'' [ nazwałam to tak ponieważ tam wymagano rozumu i kombinacji]. Tak więc przechodząc do rzeczy to Agnieszka występowała z drużyną teakwondo. Według mnie świetnie jej poszło i mam nadzieję, że ranka, którą sobie przez przypadek zrobiła szybko się zagoi. Marysia też miała występowac al niestety nie miała stroju a pan nie pozwolił jej wychodzic w stroju od w-f. Szkoda, wiem, że też by sobie świetnie poradziła. Ja grałam jak już wspominałam na keybordzie. Po naszych występach ja, Aga, Marysia i Olga poszłyśmy na obiad. Były truskawki ze śmietaną. Jako niespodzianka do obiadu dostałyśmy grześka i jabłko. Niestety ale po jakimś czasie nasz festyn dobiegł końca. Smuciłyśmy się z tego powodu. Lecz nasz smutek nie potrwał długo bo zaraz po tym dowiedziałyśmy się, że możemy wracac do domu. Do końca naszych zajęc były jeszcze trzy godziny. Festyn skończył się 12:10 a my kończymy 15:30. Rewelacja! Wszystkie się cieszyłyśmy i mówiłyśmy, że za rok też wystąpimy. Gdy się ubrałyśmy każda rozeszła się w swoją stronę. I tak to mniej więcej wyglądało. Nam dzień minął super a jak Wam?

   Pozdrowionka, Wera

Oto piosenka, którą miała śpiewac Aga, ale się nie udało bo nie było podkładu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze!